Fix pOsT
♥Ḡ☤ℜł ẘЇ☂♓ я€∂ Ḻḯℙ♥
!تُـویــﮯڪِه میـــگـﮯ כیگـه مِثـــلِ مَــלּ پیـــכآ نمیــڪُـنـﮯ! وآقِـعـآ فِـڪـر میڪُنـﮯ بَـعــداً هَـــم כُنـبـآل یِـڪﮯ مِـثــلِ تُــو مـیـگَــرכَم؟


Home Back Bax Me Design

سه شنبه 20 اسفند 1398برچسب:,
[Fix pOsT]

                                                      

 √ ســـلام



√بــعضی چــیــز هــا رو مـــیـــنــویـــســـم

نـــه بـــرای ایــــنـــکـــه هـــمــه بــخــونـــنــو بـــگـــن عـــالـــیـــه

بـــرای ایـــنـــکـــه خـــفـــه نـــشـــم

هـــمـــیـــن

√اگه نوشته هامو دوس داری خوش اومدی

اگه دوس نداری میتونی تشریف ببری

کسی مجبورت نکرده

 



نظرات شما عزیزان:

EhsAn
ساعت4:38---28 آذر 1393
salam chera webeto tatil kardi


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:49---27 آبان 1393
چرا آرزو؟!!!!

AmirHossein
ساعت0:48---21 آبان 1393
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست ... !

واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...

ولی دیگه ندارنش...!

برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...

با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن :|

و کامنت دوستای تازشو میخونن ...


باران
ساعت19:44---10 آبان 1393
سلام عزیزم اگه وب جدیدی داری به منم بگو دلم برات تنگ شده ابجی آرزو

pouya
ساعت0:36---28 مهر 1393
تنهـایی یعـنی هیچ وقــت کسی نباشه اشکات رو پاک کنه…
تنهـایی یعـنی تو جاده بدون مقصـد…
تنهـایی یعـنی ندیدن روزهای خوب…
تنهـایی یعـنی نداشـتن سنــگ صـبور…
تنهـایی یعـنی جشـن تولد با قـرص خواب…
تنهـایی یعـنی سـر سـفره عـید تنهـای تنهـا…
.
.
امروز تولدمه...نمیخوام تنها بمونم...پس دعوتت میکنم یه سر به وبم بزنیـــــــ.. مرسی..


مهناز
ساعت21:36---22 مهر 1393
سلام عزیزم وب جدید زدی ادرس بده لینکت کنم

رها
ساعت15:59---17 مهر 1393
سلام گلم من یه مدت نبودم اگه وب جدیدزدی ادرسشو بهم بگو

آریوبرزن
ساعت2:17---17 مهر 1393


نازنین
ساعت17:30---16 مهر 1393
کاش ای تنها امید زندگی

می توانستم فراموشت کنم

یابتی در اتش سوزان دل

در میان سینه خاموشت کنم

کاش ان شب در گلستان خیال

ای گل زیبا نمی چیدم تورا

تا نسوزاند خزان ارزو

کاش هرگز نمی دیدم تو را

چه بدچرا اخه؟باش اجی


mahdi
ساعت17:08---11 مهر 1393
درود.
ای بابا چرا امرو ب هر وبی سر میزنم میبینم تعطیل شده والاااااااااا خخخخخخ
در هر صورت هر جا هسی موفق باشی
راسی اپم ها ی سر بزن خالی از لطف نیس
فدات


گیتی
ساعت10:25---26 شهريور 1393
دیگر از آنهمه شیطنت و شلوغی خبری نیست؛

انقدر به خاطر ضربدر های جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم؛

تبدیل شدم به ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی.


سارا یکتا
ساعت22:13---17 شهريور 1393
سلام. بچه ها این کامنت رو دارم به تک تکتون با گوشیم میدم.در شرایطی که از خونه فرار کردم. آپها و کامنتای اخیرم رو بخونین متوجه میشین.اگه کامنت بی ادبی با اسم و آدرس من واستون اومد من نیستم یه پسره حرومزاده اون رو واستون میفرسته.میره تو وبلاگها و از طرف من فحش میده و میگه لینک منو پاک کن و...من تکذیب میکنم و میگم من نیستم و اون یه پسره حرامزادست که از طرف من کامنت میذاره ولی من ازتون معذرت میخوام.من دوستون دارم و بهتون احترام میذارم.در ضمن مطالب و کامنتاموبخونین متوجه میشین ازخونه فرار مردم.نگرانم نباشین بهم خوش میگذره.راستی آدرس اون حرامزاده تو آپ قبلیم هست برو برین بهش ولی منو حذف نکن تنها و فراریم دلم به اینجا خوشه بوس بای

سارا یکتا
ساعت18:40---14 شهريور 1393
سلام من سارا هستم. میخواستم دست یکی از همبلاگیهای نامردت رو ودوستش رو رو کنم که عکسای سکسی ازم پخش کرده مواظبش باشین تا بهش اعتماد نکنین این همبلاگیت آدرسش هستhttp://www.sad2.tk/و اون یکی نامردم http://www.l0v3u.loxblog.com/ببین سارا از دلم نمیاد با زندگیت بازی کنم ولی به کسی که توز زندگیت بهش اعتقاد داری مجبور شم پخشش میکنم من هنوز به مهرداد چیزی ندادم من رفیق مهرداد از شمالم نیستم مهرداد بهم عکساتو داد گفت از اینا میتونی برام عکس سکسی.............. بسازی من اولش گفتم نه چون دوست ندارم به زندگی هر دختری بازی کنم چون مهرداد میدونست نرم افزارشو دارم برا همین پیش من اومد آخه من رشتم گرافیکه بعدشم یه کد نویس حرفه ایم میتونی هر نرم افزاری رو بسازم
من بهش گفتم نه نمیتونم نرم افزار خراب شده برو دنبال کس دیگه بهم گفت دروغ نگو من که میدونم داری میزنی زیرش بهم گفت بهت50 تومن میدم اینکار بکن منم گفتم عکسارو بفرست بیاد اون فرستاد اومد دقیقا هفته ی پیش بود من قرار بود بهش 3 شنبه جواب بدم میتونم یا نه بهش گفتم نه کاری از دست من بر نمیاد ولی من این عکسهارو متحرک درست کردم تا ببینم چقدر توی این کار مهارت دارم بعد وهرداد گفت باشه تو که بلد بودی فقط میخواستی عکس هارو ازم بگیری اینم عکسا راستش منم قصدم این بود که عسکارو بگیرم برا خودم درستش کنم ولی به کسی ندم این شد که بهت کامینت فرستادم گفتم بزار بین خودمون حل بشه هم من یه حالی کرده باشم هم توالانم من عکس ها که ازت س..................... درست کردم به کسی ندادم و نخوام داد ولی اگه دوست داشتی زنگ بزن با هم یه حالی داشته باشیم .یه موقع نگی از پلیس ترسیدم چون من ای پیم از آمریکاست ایرانم توی تحریمه برای همین نمیتونن پیدا کننو از شمارم نمیتونن پیدا کنن چون اینو من توی یه سفر خراجی توی تایلند فعال سازیش کردم اصلا اطلاعتم توی ایران نیست این بود قضیش حالا دوست داشتی بهم بگو اگه هم نداشتی که هیچ ولی اگه اهلش هستی بیا باهم یه چند ساعتی تنها باشیم هم نیاز من برطرف شه هم توم یه حالی کن سارا خانوم راستی عکس های اصلیتو فقط منو مهرداد داریم هیچ کس نداره مهردادم به کسی پخش نکرده منم نمیکنم از چیزی نگران نباش هر کسیم گفت عکستو دارم بگو برو پخش کن چون میخوان با این کار اذیتت کنن خب دیگه زیاد حرف زدم فقط منتظرم تا کس نازتو بکنم این شگرد ماست اعتماد دخترا رو جلب میکنیم بعد کاری میکنیم کیرمون بره تو کسشون .بای

پاسخ: من نه دشمنیتونو میخوام نه دوستیتون رو. ولم کنین بذارین به حال خودم باشم.پلیس فتا کار خودشو بلده .فقط راس میگی یکی از عکسا رو بده ببینم راس میگی یانه؟ اگه بود یه جوری باهات کنار می یام.با جفتتونم.


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت14:14---14 شهريور 1393


نمی خواهم بدانم دوستم می دارد یا نه

می خواهم بروم با آنکه دوستش می دارم



sorosh
ساعت2:08---13 شهريور 1393
سلام دوست خوبم وب بسیار بسیاز زیبایی داری اگ بیشتر بهش برسی خیلی بهتر میشه اگ تونستی ب ما سر بزن و حتما نظر بزار راستی ی بنر کسب درامد تو وبم هست ک کاملا واقعه منم توش عضومم بهت پیشنهاد میکنم ی نگاه بندازی ضرر نداره
منتظرت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com
پاسخ:ok


یونس
ساعت1:28---13 شهريور 1393
سلام خسته نباشید...
پاسخ:tnx


rooze19
ساعت19:00---7 شهريور 1393
آرزو جونم چیزی شده اگه مشکلی هست بخدا درحد توانم کمکت میکنم ابجیه گلم

Arezoo
ساعت21:36---5 شهريور 1393


میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید
روز دختر مبارک


sorosh
ساعت2:56---2 شهريور 1393
سلام وبت خیلی زیباست خوشحال میشم ب من ی سر بزنی و حتما نظر بذاری
http://khiabanmusic.loxblog.com/


...
ساعت18:27---27 مرداد 1393
من اگر عاشقانه می نویسم…
نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم


Rooze19
ساعت13:30---22 مرداد 1393
آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است / آن لحظه که دیده ات ز اشک خیس است
یاد آر که محتاج دعایت هستم . . .
پاسخ:)


Rooze19
ساعت13:29---22 مرداد 1393
احساس مهربان تو عطریست که هر لحظه به مشامم میرسد
نازنینم فردا زیباست و تو زیباتر از فرداها . . .
پاسخ:mamnon


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت10:44---20 مرداد 1393
بعضــــے هــا رو ..



از یــہ جـــایــے بــہ بعــــﬤ



دیگــہ نمیــــتونــے بذاریشـــوלּڪــنار،..



شــﬤه نفســــ❤ــــت..



مگــــــہ اینکـــــہ ...!



قیـــﬤ زندگیــــت رو بزنــــے...!
پاسخ:LiKeeeeeee


Rooze19
ساعت2:17---20 مرداد 1393
یارو نذر كرده بود كه هزارتا صلوات بفرسه میره دم ورزشگاه آزادی می گه جمیعن صلوات


پاسخ:|


Rooze19
ساعت2:16---20 مرداد 1393
یارو میره عروسی می بینه رو سر عروس پنج هزاری و تراول می ریزن ، واسه این كه كم نیاره عابر بانكشو در میاره می كشه وسط سینه ی عروس


پاسخ:khak to mokhe nadashtash:|


Rooze19
ساعت2:15---20 مرداد 1393
اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!
پاسخ:LiKe


ﻣﺠﯿﺪ
ساعت23:50---18 مرداد 1393

پاسخ:)


فرشته
ساعت13:04---18 مرداد 1393
حوصله ! سَـــر !

درس ! خــر ..!

وقت ! پـُـــر ...!

ســـر ! درد ...!

مغـز ! هنـــگ ...!...

دل ! تنـــگ ...!

چشم ! تـــَــر ...!

گوش ! کــَـــر ...!

م ــــخ ! رد ...!

واقعا خسته نباشى سرنوشت .....
پاسخ:((((


A6eqe T0
ساعت18:03---17 مرداد 1393
سلام خانومی وبت عالیه تبادل لینک میکنی؟؟؟؟ خبرم کن
پاسخ:ok


hamiiid
ساعت16:20---17 مرداد 1393
اووووووووووووو ارزوووو عصبی شدیا
پاسخ:|


MeHrAsA
ساعت15:49---17 مرداد 1393
L!nKeT KarDaM
پاسخ:OK


MeHrAsA
ساعت15:47---17 مرداد 1393
L!nKet KarDaM

آرین
ساعت4:26---16 مرداد 1393
لآشی بآشی بآید تا کمر تآشی

وبت عآلیه
پاسخ:TnX


MeHrAsA
ساعت0:54---16 مرداد 1393
ممنون ک به وبم اومدنظرگذاشتی
راستی با تبادل لینک و لوگو موافقی?؟
پاسخ:ok


مجنون بی لیلی
ساعت4:50---15 مرداد 1393
سلام. اول. واقعا قالب زیبایی داری. مطالبت. جدید. تک. ودر ظمن تکراری نیستن. یک پیشنهاد. افرتدی مثله ناشناس. رو اصلا جوابشون رو نده؟.و حتی.پیامشون ر.تایید نکن.چون اونها ارزش.هم کلامی ندارن.بجای تشکر ازت. واسه زحمتی که بدونه هیچ منت ای.واسه وب کشیدی. میان این چرندیات رو میگن. آرزو. موفق و همیشه شاد باشی.
پاسخ:mamnon az nazaret


مجنون بی لیلی
ساعت4:37---15 مرداد 1393
http://love.hussin.loxblog.com/آدرس وبلاگه عاشقانه ام.دلنوشته های شیرین
پاسخ:ok


ّFArhAd
ساعت7:56---14 مرداد 1393
KHoBe

AMIRALI
ساعت4:00---12 مرداد 1393
webe khoobi dari movafagh bashi
faghat ye enteghad daram unam ine ke too bazi az iteme avalet az adabiyate khoobi estefade nakardi

پاسخ:BiBin aGha ShiKe Adab ShOhaR kaRd RaFt


amin
ساعت3:32---12 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری بهتر تبریک میگم فقط یکم اخلاق نداری اونم که به من مربوط نمیشه موفق باشی عزیز
پاسخ:khobe khodet midoni bet marbot ni :|


مهراد
ساعت3:24---12 مرداد 1393
20 تی بخدا بوووووووووووووووس بخصوص اهنگش خوبه راستی اینم بگم که ارمین یه اهنگ جدید خونده
پاسخ:MiKhSi :|


مجید
ساعت21:43---11 مرداد 1393
▐خاطرات خیلــ_______ـــے عجیبند

▐گاهــ____ـــے اوقات مـــ____ــےخندیم

▐به روزهایــ___ـــے که گریه مــ____ـــےکردیم

▐گاهـــ____ــے گریه مـــ___ــےکنیم

▐به یاد روزهایـــ___ــے که مــ__ـــےخندیدیم

پاسخ:BaSi ZiBa


Rooze19
ساعت16:05---11 مرداد 1393
من از اعدام نمى ترسم نه از چوبش نه از دارش من از پایان بى دیدار میترسم
پاسخ:BaSi ZiBa


Rooze19
ساعت16:02---11 مرداد 1393
بلوتوث قلبت رو روشن کن
می خوام تمام وجودمو برات سند کنم
.
ها ها ها
ویروس داشت
الان می میری ....!

پاسخ:divuNe


Rooze19
ساعت15:59---11 مرداد 1393
تو چرا روز به روز چاق تر میشی؟ میدونی از کجا فهمیدم؟ آخه هر روز جای بیشتری توی قلبم باز میکنی!
پاسخ:khkhkh TaRsiDaM


Rooze19
ساعت15:50---11 مرداد 1393
به به قالب جدید مبارک ارزو خانوم
بیستی خانومی
پاسخ:MikhSi♥


عشق2طرفه
ساعت11:10---10 مرداد 1393
اوووووه عجب پست خوبی

سلام آرزو خوبی؟انصافأ وبت قشنگه مرسی که بهم سر زدی بازم بیا خوشحال میشم ... موفق باشی گلم
پاسخ:Salam MrC HaTmAn


رها
ساعت5:12---10 مرداد 1393
____________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
پاسخ:♥♥♥


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت13:57---9 مرداد 1393
دنیـــــا ، تنـهایــےهاے زیـادے داره ؛ امـا ، تنهایــےمَــن دنیایــےداره…

صبارونالدو
ساعت12:14---9 مرداد 1393
وای آرزو ترسیدم!
پاسخ:natarS relax goli


مجید
ساعت2:17---7 مرداد 1393

پدرا



مادرا



پدربزرگها



مادربزرگها



ﺩﺍﺩﺍﺷﯿﺎ



ﺁﺑﺠﯿﺎ



ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺩﺍﺭﺍ



ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭﺍ



بیکارها



کاردارها



عاشقا



ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻫﺎ



ﮔﻨﺪﻩ ﻫﺎ



ﻣﻐﺮﻭﺭﺍ



خوابالوها



بیخوابا



یاورها



ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺧﻮﺭﺍ



ﺗﻪ ﺭﯾﺶ ﺩﺍﺭﺍ



ریش و سبیل دارها



سیبیلوها



تنهاها



دور و بر شلوغها



ﭘﺮﻧﺴﺴا



ﻣﺪﻻ



ﻋﮑﺎﺳﺎ



ثروتمندها



مستعضف ها



فقیرا



یارانه بگیرها



انصراف دهنده ها



دهه 10 ایا



دهه 20 ایا



دهه 30 ایا



دهه 40 ایا



دهه 50 ایا



ﺩﻫﻪ 60 ﺍﯾﺎ



ﺩﻫﻪ 70ﺍﯾﺎ



دهه 80 ایا



دهه 90 ایا



نظر دهنده ها



نظر ندهنده ها



و . . .





ﻋﯿﺪ ﻫﻤﺘﻮﻭﻭوووﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ!!!
پاسخ:eyde shomam mobarakkkkkkkkkkkkk



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ArezOO